• 1

  • успешные переговоры

    Traci Nathans-Kelly. Slide Rules

    Slide Rules

    Traci Nathans-Kelly

    A complete road map to creating successful technical presentations Planning a technical presentation can be tricky. Does the audience know your subject area? Will you need to translate concepts into terms they understand? What sort of visuals...
    Stephen D. Brookfield. The Discussion Book

    The Discussion Book

    Stephen D. Brookfield

    Build teams, make better decisions, energize groups, and think out of the box Do you need a resource that you can pull out of your pocket to liven up meetings, trainings, professional development, and teaching? The fifty easily applied...
    Ben Jones. Avoiding Data Pitfalls

    Avoiding Data Pitfalls

    Ben Jones

    Avoid data blunders and create truly useful visualizations Avoiding Data Pitfalls is a reputation-saving handbook for those who work with data, designed to help you avoid the all-too-common blunders that occur in data analysis, visualization,...
    Gill Hasson. Communication

    Communication

    Gill Hasson

    Communicate more easily and effectively in any situation! Every day, you have the opportunity to interact with people in different areas of your life; in public, at work and at home, with colleagues and clients, with friends and family. Your...
    Коллектив авторов. Саммари книги «Кремлевская школа переговоров»

    Саммари книги «Кремлевская школа переговоров»

    Коллектив авторов

    Вы не знаете, чем заняться в свободное время? Предлагаем научиться техникам влияния, которые помогут вам в деловых переговорах и не только. Теперь познакомиться с методами «Кремлевской школы» стало еще проще, благодаря новому формату обзора....
    Danny M. Goldberg. People-Centric Skills

    People-Centric Skills

    Danny M. Goldberg

    Use your interpersonal and communication skills as a financial professional to work successfully with clients Embark on a journey to further develop your career when you read People-Centric Skills : Interpersonal and Communication Skills...
    Ben Chodor. Transitioning to Virtual and Hybrid Events

    Transitioning to Virtual and Hybrid Events

    Ben Chodor

    C reating virtual events is not as simple as moving the same content online – learn how to immediately leverage virtual solutions for effective in-person online events As the global COVID-19 pandemic continues to have unprecedented impact...
    Karin M. Reed. Suddenly Virtual

    Suddenly Virtual

    Karin M. Reed

    Supercharge your virtual meetings with evidence-based practices from an award-winning team The shift to virtual meetings was sudden and often traumatic for businesses across all industries as they responded to the global pandemic. Rather than...
    Kimberly Brown. Next Move, Best Move

    Next Move, Best Move

    Kimberly Brown

    An expert guide for professionals seeking to understand how to navigate the world of work. Kimberly B. Cummings, author of Next Move, Best Move: Transitioning into a Career You'll Love , leaves no stone unturned with this thorough, expert...
    Frauke Weigand. W?sste es Knigge besser?

    W?sste es Knigge besser?

    Frauke Weigand

    Dieses Buch enth?lt Fragen und Antworten f?r zeitgem??e und sichere Umgangsformen. Sie stellen sich vielleicht die Frage: »Worin besteht die Notwendigkeit eines solchen Wissens?« Gutes Benehmen st?rkt nicht nur das Selbstvertrauen und bewirkt...
    Lutz Berners. Schmatzen erlaubt, Herr Knigge?

    Schmatzen erlaubt, Herr Knigge?

    Lutz Berners

    Chinesen sind anders. Deutsche auch. So mancher China-Reisende ist schon – trotz bester Absichten – ins Fettn?pfchen getappt, selbst Gesch?ftsleute mit langj?hriger China-Erfahrung. Die Drachenhaus- Reihe „Der Rote Faden durchs Reich der Mitte“...
    Леонид Кроль. Убедить дракона. Руководство по переговорам с огнедышащими и трёхголовыми оппонентами

    Убедить дракона. Руководство по переговорам с огнедышащими и трёхголовыми оппонентами

    Леонид Кроль

    Вся наша жизнь – переговоры. С супругом, с мамой, с менеджером ресторана, с соседом по парковке. «Драконы» – это они, наши контрпереговорщики. Огнедышащие и стерегущие своё золото. Одетые в непробиваемую стальную чешую. Имеющие много голов, с...
    Michael Lennington. The 12 Week Year for Writers

    The 12 Week Year for Writers

    Michael Lennington

    Praise for The 12 Week Year for Writers “We writers are a peculiar bunch, so I am impressed how Trevor manages to bridge high-performance practices into our creative world and make it feel natural. This book will help practitioners of The...
    Dave Fowler. The Informed Company

    The Informed Company

    Dave Fowler

    Learn how to manage a modern data stack and get the most out of data in your organization! Thanks to the emergence of new technologies and the explosion of data in recent years, we need new practices for managing and getting value out of...
    Артём Мушин-Македонский. Нарративное лидерство. Искусство вдохновлять и убеждать с помощью историй

    Нарративное лидерство. Искусство вдохновлять и убеждать с помощью историй

    Артём Мушин-Македонский

    Сторителлинг – это эффективный инструмент убеждения, который позволяет продвигать идеи и вдохновлять на поступки. История не заставляет принять другое мнение, а приглашает взглянуть на ситуацию другими глазами – так, что даже закоренелый скептик...
    Eric Butow. Digital Etiquette For Dummies

    Digital Etiquette For Dummies

    Eric Butow

    Mind your online P's and Q's with this expert digital manners guide Conducting yourself online can be challenging. It sometimes seems like the web and social media is tailor-made to cause upset and anger. But, with the right guide,...
    А. Чунаков. Психология делового общения. Как добиться результата.

    Психология делового общения. Как добиться результата.

    А. Чунаков

    Развитые коммуникативные способности или умения общаться с людьми – это профессионально значимые требования не только для руководителя, но и любого коммерсанта. Перед каждым бизнесменом ежедневно встают одни и те же вопросы: «Как обеспечить...
    Дарья Дмитриевна Мишукова. Вьетнам. Культурный код

    Вьетнам. Культурный код

    Дарья Дмитриевна Мишукова

    Книга "Вьетнам. Культурный код" знакомит читателя с современным срезом вьетнамской культуры. В фокусе внимания находится образ Вьетнама в XXI веке. Если вы не знаете о Вьетнаме практически ничего, кроме названия страны, то после завершения...
    Марина Юрьевна Коноваленко. Приемы манипулирования информацией. Как черное превратить в белое, а белое в черное

    Приемы манипулирования информацией. Как черное превратить в белое, а белое в черное

    Марина Юрьевна Коноваленко

    Манипулирование информационным потоком – это один из способов искажения информации, который используют недобросовестные люди, чтобы приобрести преимущество над собеседником в беседе, на переговорах, в споре. Как? Да очень просто. Любую...
    Марианна Ковалева. Технология стопроцентного убеждения

    Технология стопроцентного убеждения

    Марианна Ковалева

    Узнайте волшебную технологию, с помощью которой убеждать другого человека будет также легко, как чихнуть! Как Вы думаете, насколько изменилась бы Ваша жизнь, если бы окружающие люди ни в чём не могли бы Вам отказать? Вы что-то предлагаете...
    Кирилл Евгеньевич Карпенко. Записки психолога

    Записки психолога

    Кирилл Евгеньевич Карпенко

    В книге вы найдёте ответы опытного психолога на практические вопросы в сфере психологии, возникающие у многих людей. Например: какой лучший способ снизить стресс; что такое сильные и слабые позиции в конфликте; как отличить фейковую новость от...
  • 1
  • Оставайтесь на связи

    Будьте в курсе новостей о выходящих книгах, подпишитесь на нашу еженедельную рассылку:
    © 2011-2024. Your Lib. All Rights Reserved.