Marketing strategies at hierarchy levels

Оксана Сергеева. Marketing strategies at hierarchy levels
Оксана Сергеева. Marketing strategies at hierarchy levels
4.6 из 5, отдано 24 голосов
The monograph presents up-to-date scientific material on the problem of choosing the most profitable business for the enterprise. It shows the totality of analytical research needed to solve this problem. The work specifies conditions that suggest the enterprise to adjust its specialization. The correction is aimed at optimizing the use of resources of the economic entity on macro-, meso- and micro levels. The work may be of interest to management specialists in the fields of economics, management, marketing and finance.
  • Категория: управление маркетингом
  • Правообладатель: РАНХиГС
  • Год написания: 2023
  • Возрастное ограничение: 0+
  • ISBN: 978-5-89781-781-8
  • Легальная стоимость: 299.00 руб.

Читать книгу «Marketing strategies at hierarchy levels» онлайн:

Комментарии ():

Вам также может понравиться:

Оставайтесь на связи

Будьте в курсе новостей о выходящих книгах, подпишитесь на нашу еженедельную рассылку:
© 2011-2024. Your Lib. All Rights Reserved.