Metacopywriting. Mindfulness in advertising text

Natalia Maiorova. Metacopywriting. Mindfulness in advertising text
Natalia Maiorova. Metacopywriting. Mindfulness in advertising text
3.0 из 5, отдано 18 голосов
Write short, but precisely. So I did. This book is full of rules, tips and theory of copywriting, which you can read in just 40 minutes. You can reread it later, and I am pretty sure you will keep discovering new things.What is neurocopywriting? How to write hypnotic advertising texts? What is the difference between benefits and advantages? What is benefits of benefits? And how to start writing without inspiration and ideas?So, let’s read and find out!
  • Категория: руководства
  • Правообладатель: Издательские решения
  • Возрастное ограничение: 12+
  • ISBN: 9785005123046
  • Легальная стоимость: 320.00 руб.

Читать книгу «Metacopywriting. Mindfulness in advertising text» онлайн:

Комментарии ():

Вам также может понравиться:

Оставайтесь на связи

Будьте в курсе новостей о выходящих книгах, подпишитесь на нашу еженедельную рассылку:
© 2011-2024. Your Lib. All Rights Reserved.