Замонавий ўқитувчи компетентлилигини ривожлантиришнинг илмий-методик асослари

Группа авторов. Замонавий ўқитувчи компетентлилигини ривожлантиришнинг илмий-методик асослари
Группа авторов. Замонавий ўқитувчи компетентлилигини ривожлантиришнинг илмий-методик асослари
2.6 из 5, отдано 24 голосов
Ўқитувчининг ўз устида ишлаши, ижодкорлиги билим, кўникма ва малакаларнинг такомиллаштириб боришини тақозо этади. Ўқув фаолиятига масъулият билан ёндашув ўзаро ҳамкор­ликдаги ижодий фаолиятни яратади. Кафолатланган таълим таъли­мий ва тарбиявий натижаларни самарали бўлишини таъминлайди.Жамиятдаги ислоҳотларнинг кузатувчиси эмас, балки фаол иштирокчиси бўлиш керак. Таълимни жадаллаштириш ва сама­радорлигини ошириш мақсадида илғор билимлар бериш усул­ларидан фойдалансак, таълим-тарбия жараёнларини инсонпар­варлаштириш, демократизациялаш ишларини тўғри амалга ошир­ган бўламиз.

Читать книгу «Замонавий ўқитувчи компетентлилигини ривожлантиришнинг илмий-методик асослари» онлайн:

Комментарии ():

Вам также может понравиться:

Оставайтесь на связи

Будьте в курсе новостей о выходящих книгах, подпишитесь на нашу еженедельную рассылку:
© 2011-2024. Your Lib. All Rights Reserved.