Diving Into the Red Ocean. How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top

Евгений Щепин. Diving Into the Red Ocean. How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top
Евгений Щепин. Diving Into the Red Ocean. How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top
4.2 из 5, отдано 12 голосов
The VkusVill grocery chain is one of the best-known and most popular stores in Russia. The company broke into the healthy food market and revolutionized Russian retail by fusing the best international practices. At its outset, VkusVill was inspired by retail chains such as Tesco, Mercadona, Walmart, Trader Joe’s, and Ali, and it formed its corporate culture by studying companies such as Zappos, Google, Airbnb, Netfl ix, Starbucks, IKEA, Toyota, and many others. This book by Evgeny Shchepin, one of VkusVill’s key employees, is a candid account of the company’s successes and failures, plans and expectations, and relationships with its employees and customers– the people who made VkusVill the success it is today.
  • Категория: стартапы и создание бизнеса
  • Правообладатель: Альпина Диджитал
  • Год написания: 2021
  • Возрастное ограничение: 12+
  • ISBN: 9785961477498
  • Легальная стоимость: 1099.00 руб.

Читать книгу «Diving Into the Red Ocean. How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top» онлайн:

Комментарии ():

Вам также может понравиться:

Оставайтесь на связи

Будьте в курсе новостей о выходящих книгах, подпишитесь на нашу еженедельную рассылку:
© 2011-2024. Your Lib. All Rights Reserved.